Wednesday, October 30, 2013

Op bezoek bij...

...het Kowloon Hospital! Jos ging vanmorgen mee want hij wilde wel eens met eigen ogen zien hoe zo'n lokomat training in zijn werk gaat.



Eerst de taxi in, dan wachten totdat de deur van de fysio open gaat, betalen, het apparaat in en dan de oefeningen doen. En ik vind het altijd leuk om Chiel dan bezig te zien. Zoals hij naar iedereen zwaait en ze een 'goodmorning' of een 'Jo San' te wensen. En het leukste is dat ze allemaal naar hem lachen en hem een 'goodmorning to you too' wensen.

De training ging weer als een speer. Vandaag ging er weer 1 kilo ondersteuning af. Hij staat nu op 13 kilo! Hij vind het wel zwaar, wat duidelijk te zien is aan zijn zweetdruppeltjes op zijn hoofd. Maar het ging goed!

Jos heeft 2 filmpjes gemaakt, met slo-mo effecten ;-) Heel leuk!




En over filmpjes gesproken, ik ben bezig met 2 filmpjes die laten zien hoe hard Chiel heeft gewerkt het afgelopen jaar om weer te kunnen lopen en om het Cauda Equina Syndroom het hoofd te bieden. Natuurlijk zijn we er nog niet, maar als je bedenkt waar we vandaan moesten komen, dan zijn we al een heel eind. Ik had het geloof ik al gezegd in een postje hiervoor. Maar ik ben zo trots als een aap op Chiel! 



2 comments:

Arlene said...

Terecht dat je zo trots bent op je man!Zo positief en vol energie als hij bezig is met zijn herstel is geweldig maar komt mede door jouw onvoorwaardelijke steun !!
Leuk dat Jos mee is gegaan en die filmpjes zijn heel mooi om te zien,zo blijven wij ook op de hoogte.XXX

Anonymous said...

Ziet er goed uit Chiel!

liefs Lody

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails